Iz MZLZ-a komentirali navode o poteškoćama u luci: "Usluge su u skladu sa standardima"

Foto: Hina

KONCESIONAR Zagrebačke zračne luke Franjo Tuđman, tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ), u procesu pružanja usluga putnicima i ostalim korisnicima aktivnosti provodi u skladu s definiranim standardima kvalitete usluga i dogovorenim procedurama, ističu iz MZLZ-a na upit da komentiraju objave da na toj luci poteškoće imaju putnici i drugi korisnici.

"Zagrebačka zračna luka redovito održava sastanke s predstavnicima zrakoplovnih kompanija, na kojima se raspravlja o svim problemima i nedostacima, kao i prijedlozima za rješenja i otklanjanja, koja se zajednički dogovaraju", kažu iz MZLZ-a.

Implementirali nove procedure i nove tehnologije


Podsjećaju da su preseljenjem na novi putnički terminal, kao u potpuno novo okruženje, implementirane nove procedure i nove tehnologije, zaposleni su i educirani novi djelatnici te da u stalnom procesu prilagodbe svi ulažu maksimalne napore da se otklone svi mogući nedostaci s ciljem unapređenja kvalitete usluge i podizanja razine zadovoljstva putnika.

Iznose i podatke da je promet zračne luke od početka ove godine u stalnom porastu, tako da nakon rasta od 15 posto u rujnu, u prvih deset dana listopada već bilježe porast od 20 posto u odnosu na prošlogodišnji listopad, a od početka ove godine imaju kumulativni rast od 12 posto.

"Do kraja ove godine zagrebačka zračna luka prvi put u povijesti očekuje 3 milijuna putnika, a osim porasta broja putnika znatni rast bilježimo i u cargo prometu te je nakon rekordnog srpnja i u kolovozu ostvaren rast od 46 posto u odnosu na lanjski kolovoz. Pozitivni cargo trendovi se nastavljaju i u rujnu", kažu iz MZLZ-a.

Radi se na unaprjeđivanju kvalitete usluge

Zaključuju da su od početka koncesijskog razdoblja, koje je počelo krajem 2013., uspostavili suradnju s devet novih aviokompanija i da je uvedeno 13 novih cjelogodišnjih linija, od čega ih je najviše, osam, realizirano u ovogodišnjem ljetnom redu letenja.

Na upit Hine, kako posluju i surađuju sa zagrebačkom zračnom lukom i imaju li kakvih problema, iz domaćeg nacionalnog zračnog prijevoznika Croatia Airlines odgovorili su da su kao najveći korisnik njezinih usluga aktivno sudjelovali u testiranjima i ostalim procesima, koji su prethodili otvaranju novog putničkog terminala.

"I nakon otvaranja novog terminala ulažu se zajednički napori s partnerima iz MZLZ-a na otklanjanju uočenih nedostataka u operativnom poslovanju zračne luke, kako bi se unaprijedila kvaliteta usluge i podignula razina zadovoljstva putnika", kažu iz Croatia Airlinesa, koji ostvaruje više od 50 posto prometa na toj zračnoj luci.

Pročitajte više