Šef Croatia Airlinesa podnio ostavku

Foto: Hina

KREŠIMIR KUČKO, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa, podnio je ostavku na tu funkciju. Kučko je za Index potvrdio da je ostavku podnio predsjedniku Nadzornog odbora kompanije Zlatku Mateši, no nije nam htio govoriti o razlozima svog postupka.

Podsjetimo kako je Kučku nedavno produžen mandat za još šest mjeseci i to treći put. Do produživanja mandata došlo je nakon što je prošlo već pola godine otkako je raspisan natječaj za predsjednika Uprave Croatia Airlinesa, a Upravno Vijeće Centra za restrukturiranje i prodaju još uvijek nije objavilo tko je izabran za novog predsjednika Uprave tvrtke.

Nakon objave vijesti stiglo nam je i priopćenje u kojem stoji da je Kučko podnio ostavku na dužnost predsjednika Uprave Croatia Airlinesa s otkaznim rokom do 4. studenoga ove godine.

"Dužnost čelnog čovjeka Croatia Airlinesa počeo je obnašati 1. rujna 2012. godine. Nakon isteka četverogodišnjeg mandata u rujnu 2016. godine ugovor mu je produljen još dva puta po šest mjeseci te još jednom u rujnu ove godine odlukom Nadzornog odbora tvrtke.

Kao predsjednik Uprave Krešimir Kučko uspješno je proveo proces restrukturiranja tvrtke te je za njegova mandata kompanija preokrenula negativan trend u poslovanju i četiri godine zaredom ostvarila neto dobit. U posljednje dvije godine Croatia Airlines proširio je mrežu odredišta s osam novih linija i dodatno učvrstio poziciju regionalnog lidera. Krešimir Kučko prihvatio je novi poslovni izazov i napušta Croatia Airlines nakon punih 25 godina rada u kompaniji", stoji u priopćenju CA.

Što misli o privatizaciji

Prošle godine smo imali intervju s Kučkom kad nam je rekao da je uspio stabilizirati kompaniju koja je godinama bila u minusu, a otkrio nam je i što misli o privatizaciji kompanije.

"Mi slijedimo svoj put restrukturiranja, stabilizirali smo kompaniju. Nama je drago što su putnici prepoznali našu aviokompaniju. Razvili smo strategiju za idućih pet godina i to na svojim snagama bez da smo uračunali strateškog partnera ili privatizaciju. Ako se netko i pojavi tko nas želi kupiti, na državi je da o tome odluči.

Tvrtku bi trebalo što prije dokapitalizirati kako bi se mogla nastaviti razvijati i rasti. To je garancija da će biti osigurani državni interesi, a ne privatizacija. Naime, mi održavamo cjelogodišnju povezanost Hrvatske sa svijetom, letimo do najvećih europskih zračnih luka koje dalje spajaju letove s ostatkom svijeta. S druge strane imamo situaciju da strane aviokompanije ljeti lete puno prema Hrvatskoj. Čak oko 100 aviokompanija spaja svijet s Hrvatskom, a zimi jedva njih 10 leti prema našoj zemlji. U slučaju da netko kupi CA, on s njom može raditi što hoće", rekao nam je tada Kučko.

Pročitajte više