Apple lansira nove usluge i - vlastitu kreditnu karticu

Foto: Apple

APPLE je najavio lansiranje vlastite kreditne kartice, Apple Carda.

Iz tvrtke su rekli kako će predstaviti verziju za iPhone, kao i fizičku inačicu, koje bi u SAD-u trebale biti dostupne ovog ljeta.

IPhone inačica uključuje neke povlastice za korisnike, poput neplaćanja godišnjih i međunarodnih pristojbi, najavili su iz Applea.

Kartica je napravljena uz pomoć Goldmana Sachsa i MasterCarda.

Apple je na događaju u Kaliforniji predstavio i niz drugih novosti te poboljšanih uređaja.

Izvršni direktor Tim Cook bio je jasan od samog početka da će se obavijesti odnositi na nove usluge, a ne na nove uređaje. To je promjena smjera za 42-godišnjeg tehnološkog diva, piše BBC.

Apple TV

Apple TV+ aplikaciju otkrio je Steven Spielberg. Servis bez reklama bit će lansiran na jesen i uključivat će mnoštvo sadržaja s drugih servisa uključujući Hulu i HBO, kao i vlastiti Appleov sadržaj.

Spielberg je rekao kako će neki od materijala za novu platformu napraviti i sam.

Oprah Winfrey govorila je o potencijalu književnih klubova na platformi Apple TV+

Na događaju se pojavio i veliki broj slavnih, uključujući Reese Witherspoon, Jennifer Aniston, Stevea Carella, Jasona Momou, Oprah Winfrey, ali i mnoge druge.

Vijesti

Apple je najavio i servis za vijesti, Apple News+, koji će uključivati više od 300 magazinskih naslova kao što su Marie Claire, Vogue, New Yorker, National Geographic i Rolling Stone.

LA Times i Wall Street Journal također će biti dio platforme, rekli su iz tvrtke. Dodali su kako neće pratiti što korisnici čitaju ili dopuštati oglašivačima da to čine. 

Apple News+ koštat će 10 dolara mjesečno i bit će dostupan odmah u SAD-u i Kanadi, dok bi se u Europi trebao pojaviti kasnije tijekom godine.

Gaming

Nova platforma za igre, Apple Arcade, nudit će više 100 ekskluzivnih igara iz app dućana koje će se moći igrati offline.

Bit će predstavljena na jesen u 150 zemalja diljem svijeta, no još uvijek nije poznata cijena usluge.

"Apple se priključuje drugim tehnološkim tvrtkama, Microsoftu, Facebooku, Googleu i drugima koje ulažu direktno u igre i servise za igranje", kažu.

Pročitajte više