Građani bijesni na Poštu: "Pljačkaju nas uhljebi i paraziti"

Foto: Marijan Susenj/PIXSELL

NAKON što smo objavili tekst o tome kako poštari sa sobom više uopće ne nose pakete čija je poštarina već plaćena, nego samo ostave žutu cedulju i odu, na mail su nam stigle brojne druge pritužbe građana.

>> Poštari ne nose vaše pakete. Samo ubace žuti papir i odu

Čitateljica nam se, naime, požalila da joj je poštar ubacio obavijest o prispjeloj pošiljci u poštanski sandučić u trenutku kad je prolazila pored njega.

>> Imate li sličnih iskustava s Hrvatskom poštom, šaljite nam na mail desk@index.hr ili na našu Facebook stranicu

Poštari više uopće ne nose pakete, a Pošta tvrdi da ne rade ništa krivo

"Izlazim iz stana i vidim poštara kako mi trpa obavijest u sandučić. Požurim prema njemu i kažem da ću primiti paketić (čekam sunčane naočale teške cca 100 grama), a on će meni mrtav-hladan: 'Ja vam to ne nosim!'" kazala nam je čitateljica.

U takvim situacijama građanima ne preostaje ništa drugo nego da paket pokupe u poštanskom uredu, i to tek dan kasnije. To mnogim građanima stvara neprilike, a na raspolaganju imaju samo pet dana za preuzimanje pošiljke.

No Hrvatska pošta se, u odgovoru na upit koji smo im poslali, pozvala na članak vlastitog pravilnika tako da ispadne da ne rade baš ništa krivo.

"Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge propisana su i odstupanja od uručenja pošiljki na adresi primatelja. Člankom 34. pravilnika između ostalog je propisano da se pod uručenjem poštanske pošiljke na kućnu adresu ili u prostore svake fizičke ili pravne osobe smatra ubacivanje obavijesti o prispijeću pošiljke u kućni kovčežić ili skupni kovčežić za pošiljke koje zbog svojih dimenzija ili oblika nije moguće ubaciti u kućni ili skupni kovčežić", piše u odgovoru Hrvatske pošte. 

Iz toga se može iščitati da oni, pritom se pozivajući na vlastiti pravilnik, pakete ne nose niti ih pokušavaju dostaviti jer unaprijed procijene da ne stanu u poštanski sandučić. No kako unaprijed mogu znati koliko je velik nečiji poštanski sandučić?

Istovremeno ignoriraju drugi članak svog pravilnika u kojem se navodi da se žuti papirić ostavlja tek ako se, nakon što se utvrdi da se pošiljka ne može ubaciti u sandučić, nije mogla uručiti osobno primatelju.

Nakon članka o tome da poštari više ni ne nose pakete, nego samo papirnate obavijesti za preuzimanje pošiljki, naš su mail preplavila slična iskustva bijesnih građana.

Redakcijski mail preplavili mailovi ogorčenih građana

Neki od njih također su se uvjerili da ne samo da poštari ne pokušavaju provjeriti ima li koga kod kuće da uruče paket nego uopće ne nose pakete sa sobom.

Ako paket ne mogu zbog svog posla i radnog vremena pokupiti na vrijeme, u pošti im naplaćuju ležarinu. Jedna čitateljica tvrdi da su joj naknadno u sandučić stavili famoznu žutu cedulju, a tek kada je došla u poštu, saznala je da paket već danima stoji tamo, za što su joj, naravno, naplatili ležarinu kako bi ga uopće mogla preuzeti.

Mnogi čitatelji izravno opovrgavaju tvrdnje Hrvatske pošte jer svjedoče o tome da poštari u sandučićima ne ostavljaju ni male pakete koji sasvim sigurno stanu u njih. Umjesto doga dobivaju, pogađate, žute cedulje.

Pored svega toga, tu je i naknada od 4 i pol kune koju Pošta naplaćuje za preuzimanje nekih paketa.

Čitatelji se žale i da poštari više uopće ne pokušavaju dostaviti preporučene pošiljke, nego, kao i u slučaju paketa, samo ostave žuti papirić i odu. 

U nastavku prenosimo iskustva čitatelja koja su pristigla na naš mail.

Ljudi su bijesni

"Živim na Trešnjevci te sam jučer oko podneva slučajno uhvatila poštara kako baca žuti papirić u ormarić. Budući da sam ga gledala kroz prozor, nisam bila sigurna baca li to u naš ili susjedni ormarić. Nakon što je otišao i ostavio otvorenu ogradu zgrade (to mu također nije prvi put da ne zatvara vrata za sobom, čak je i jednom bio upozoren od strane stanara), otišla sam provjeriti ormarić i papirić je ipak bio za mene i još jedan za supruga, nešto što treba potpisati. Bijesna što se nije ni potrudio pozvoniti, odlučila sam ignorirati ono što piše da treba preuzeti paket sljedeći radni dan i uputila se do pošte u Ozaljskoj 152. Tamo mi gospodin na šalteru najprije objašnjava da mi ne može sad to dati jer je kod poštara koji su još na terenu. Pa sam ga upitala da zašto onda nije pozvonio da mi dostavi paket, na što me upitao da li sam bila dama? Objasnila sam mu kao i vama na početku. Na što sam dobila odgovor da mi on ne može pomoći i da dođem sutra. Mislim ako je kod njega, zašto nam ih nije dostavio? Pitanje za milijun kuna."

"Ja živim konkretno na Donjoj Kustošiji i valjda mi nikad nije poštar donio paket. Obzirom da imam malo dijete koje nemam kome ostaviti, valjda su zaključili da ja tak volim ići do pošte gužvati se i čekati da te neki samilosni pusti preko reda. Svaki put žuta obavijest i ćao doviđenja. I to za paketiće doslovno 100 g kao što je navela gospođa u članku."

"Imao sam isti slučaj s poštom. Stvar je u tome da pljačkaju narod. Otkupna cijena paketa je bila 348 kuna, dakle toliko bih platio poštaru na kućnom pragu, s napomenom da je supruga bila kod kuće, poštar nije niti pokušao uručiti paket, vjerojatno ga nije niti imao. Idući dan, kada sam tek mogao podići pošiljku nakon dugog čekanja u redu, platio sam 361,20 kuna. Na broj pošiljaka u državi, nakupi se znatna svota novaca za poštu. Pritom, smatram da nije stvar do poštara, već do uprave."

"Živim kod Trešnjevačkog placa i također problemi s poštom. Za preporučenu pošiljku uopće ne zvone nego samo ostave isprintanu poruku. Bili smo kod kuće, zvono sigurno radi, a oni samo ubace papirić. Dogodilo se već tri puta u posljednjih mjesec dana. Zbog čega pošiljatelj onda uopće plaća poštarinu?"

"U četvrtak ujutro, 8.3.2018. sam u sandučiću našla obavijest HP-a o pošiljci. U petak, 9.3. sam ju preuzela i morala sam platiti 9,00 kn LEŽARINU!"

"Potpuno identična stvar mi se dogodila, mimoišao sam se s poštarom, nađem dva papirića u sandučiću. Nađem ga kod susjedne zgrade, sav sretan da neću morati na poštu (LOL, tipični hrvatski naivac...). Kaže poštar (inače odjeven u civilnu odjeću), ajoj...nema ih tu, ali donijet će on za pola sata maksimalno, ja rekao OK. Naravno (sad sam već kvalificirani hlebinac, na korak od Dudeka). Ništa od poštara, ni paketa. Uzgred budi rečeno, radi se uglavnom o sitnicama, i volumenom i cijenom."

"I meni poštar uredovno ostavlja žuti papirić. Jučer sam dobila paket koji je došao iz Vinkovaca, a za ostala dva paketa s interneta sam dobila žuti papirić. I to je bez pardona, uz ostalu poštu, dao na ruke sinu. Prije cca mjesec dana mi je rekao da ne nosi paketiće jer ih ima dnevno 100 kom. Onda odem isti dan na poštu, kažem da mi je poštar rekao da si ga mogu podići, a službenice na to kažu da mi ga je mogao i sam donijeti. Eto, tko tu koga?"

"Ne samo da poštari ne nose pakete nego meni u Malom Lošinju nisu ostavili niti obavijest. Srećom pošiljalac mi je javio da šalje paket pa sam na pošti u Malom Lošinju podignuo paket. Naravno poštara koji nosi pakete i pisma nije bilo u pošti kada sam tamo došao pa nisam mogao dobiti nikakvo objašnjenje o takvom postupku. Da nisam sam došao na poštu, paket bi se vratio bez da su mene uopće obavijestili o tome da imam paket."

"Slična primjedba ili još gora, preporuka, uvijek ima nekog na toj adresi, 24 sata, a poštar redovito ostavlja žutu ceduljicu, da morate ići u pošto osobno, naravno, čekati red i preuzeti ju na šalteru. Ozbiljna primjedba jer nije ni pokušana dostava, već odmah stavljen papirić u sandučić, a preporučeno pismo je teško par grama. Zaista ne razumijem u čemu je stvar!"

"Sramota"

"Pročitao sam članak pa da se nadovežem, poštara nije uopće briga da li je tko doma ili ne on ostavi ceduljicu, ok razumijem, sada mene zanima, moja pošta radi od 8-14 h, kako i na koji način da ja podignem paket ako je moje radno vrijeme od 8-16 h, 8 sati, a ne 6 sati, također nitko ne može podići paket osim ja, isto dobijem sudski poziv primjer poslano 10. u mj., ja dobijem doma ceduljicu 22., znači 12 dana kasnije, a sud se održava 23. u mj., a ja niti sam mogao podići poziv niti sam išao na sud te je kazna od 5000 kn do 15.000 kn za nedolazak na sud, ja molim da mi se netko obrati s rješenjem i objašnjenjem ili kome da pišem, nitko ne zna, smiješno, zar ne?"

"Evo imala sam jučer isti slučaj kao i gospođa iz Zagreba. Poštar je samo ostavio cedulju da paket podignem u pošti (ovdje se radi o Supetru). Sad odi u poštu koja mi je dosta udaljena od mjesta stanovanja, a paket je malo veći. Zašto ih ne dostavljaju? Za što uopće primaju plaću ako ne rade svoj posao u potpunosti??? Veliki minus za HP!!!"

"Godinama je ovo redovito kod nas (Da paket niti ne pokušaju ostaviti već samo žuti papirić) s tim da se zna i dogoditi da manje pakete donesu, ali naplate još 5 kn svoje troškove, iako sam naravno poštarinu već platila plaćajući proizvod. Naravno vrlo su revni kod vraćanja pošiljatelju ako ne preuzmete paket na vrijeme, tj. u roku 5 dana od stizanja paketa."

"Već odavno se Hrvatska pošta ne bavi osnovnom djelatnošću... Treba im oduzeti licencu pa neka prodaju sladoled. Ja već dvije godine nisam dobio preporučenu pošiljku na vrata već samo obavijest o prispijeću iako sam u većini slučajeva bio na adresi."

"Izrazito sam nezadovoljan. Žena je bila na porodiljnom doma godinu i nešto dana. U tom periodu smo naručivali barem 30-ak puta razne stvari online. Najviše iz Kine, ali i iz nekih drugih zemalja. Niti jednom poštar nije pozvonio zbog paketa, uvijek je ostavljan papirić. No ne radi se samo o online narudžbama, kazne za parking, prometne kazne, porezna rješenja, bilo što je bilo preporučeno ili s povratnicom nisu dostavljali doma. Kada bih na šalteru pitao jesu li oni normalni, samo sliježu ramenima."

"Nikad mi se nije dogodilo da je poštar donio paket na vrata, ma koliko paket bio mali. Uvijek dobijem papirić. Uvijek. Nadalje, kad sam se potužila na to pošti, putem maila, ništa mi nisu odgovorili već su moj mail isprintali i dali poštaru koji je došao na moja vrata svađati se sa mnom (prvi put da sam ga vidjela pred svojim vratima). Čak i nakon toga sam nastavila dobivati papiriće na kojima je pisalo da mi je pokušano uručiti paket, ali nisam kući bila (???!!!)... Naravno da sam bila kući. Ali to nije sve, najdraže mi je kad sam za božićne praznike otišla podignuti te pakete, u više navrata sam ostala zatečena da gospoda nije imala za vratiti 0,50 lp. Da pojasnim, podizanje paketa dođe 4,50 kn i svaki put me pokušalo zakinuti za 0,50 lp, na šta sam joj zadnji put rekla, i to glasno da svi čuju, da mi ne ide u glavu da u pošti nema kovanica od 0,50 lp!!!! Tada je najednom iz ladice izvadila kesicu s kovanicama od 0,50 lp... Sramota! Eto!" 

"Jednom mjesečno završi u mom sandučiću nešto što nije moje"

"Evo u Metkoviću bar jednom mjesečno završi u mom sandučiću nešto što nije moje. Zašto mi u pošti naplaćuju 4,50 kuna za dostavu kad je uplaćeno pri kupovini preko interneta?"

"Mogu Vam sa sigurnošću potvrditi kako poštari preko interneta kupljenu robu uopće ne dostavljaju na ruke njihovom naručitelju na kućnom pragu. Naime poštari u stambenoj zgradi u novozagrebačkom kvartu niti ne pozvone na portafon kako bi osoba naručitelj otvorila ulazna vrata zgrade i time potvrdila da je u stanu kako bi osobno preuzela pošiljku. Ista situacija konstantno se ponavlja, naime poštar ubaci u sandučić obavijesti po kojoj primatelj pošiljke osobno mora tek od sutradan doći u poštanski ured na šalter preuzeti pošiljku, a da prethodno naručitelju dostava pošiljke na ruke nije ni pokušana. Opće poznata je činjenica da su poštari viđani svakodnevno po birtijama u kvartu tijekom radnog dana, upravo u vrijeme kada bi svoju obvezu dostave pošiljke primatelju trebali obaviti, no to u pravilu ne čine. Povrh navedenog u nedavnom slučaju internet kupnje osobnog računala, gdje dostava preko Hp expressa nije bila izvršena po najavi unutar 3 radna dana od kupnje, osoblje Hp-a saopćilo mi je kako je računalo vjerojatno u dostavi ukradeno i da je to česta pojava u zadnje vrijeme. Još jednu informaciju da podijelim sa svekolikom javnosti. U poslovnicama Hrvatske pošte prošle godine sklapanje punomoći za podizanje preporučene pošte opunomoćitelja kada je isti dulje vrijeme odsutan s adrese prebivališta koštalo je 30-ak kuna, a ove godine isti komad papira koji se ručno, a ne na računalu, ispisuje sada košta 60-ak kuna, više nego 100 % je skuplje. Čime HP opravdava toliko poskupljenje ispunjavanje komada papira -punomoći bilo bi doista zanimljivo doznati - obično lihvarenje građana po mom skromnom mišljenju, a sve kako bi se namirili neradnici/nekompetentni uhljebi u toj istoj sramotnoj državnoj poštanskoj službi."

"Poštovani u mom slučaju pošta već duže vrijeme ne dostavlja pakete nego papiriće, tj. obavijesti, a da stvar bude bolja, radno vrijeme ureda je od pon do pet 9-11 i nema šanse da si podignem paket ako radim ujutro, onda zamoliš nekog da s tvojom osobnom digne paket, normalno ne može, rigorozna provjera identiteta. Očekujem od gospode da mi uzmu uzorak DNK ili da me pitaju pa da to jedanput za svagda riješimo."

"Naručim određenu stvar iz Kine koja košta 12 kuna, naravno uz besplatnu poštarinu. Poštar ostavi ceduljicu i ja moram platiti za to što mi službenica uruči taj paketić 4 i pol kune. Za sve male pakete je takva tarifa. Znači taj paketić iz Kine dođe besplatno, a što ga službenica uzme s police moram platiti 4 i pol kune. I otići do pošte i čekati u redu ponekad i duže od 9 minuta."

"Već niz godina masovno kupujem s interneta te plaćam dostavu za svoje pakete, a HR pošta još naplaćuje extra 4,50 kn za svaki paket kao 'usluge pošte'. Pod time se podrazumijeva taj papirić s kojim moram na poštu, dodatno platiti pakete (iako sam već platila poštarinu pri samoj kupnji proizvoda!) i sama preuzeti to što sam naručila. Ovakav rad pošte nema smisla!!! Prema tom sistemu poštari bi trebali naplaćivati svaki puta kada nose penzije, račune itd... Plaćati 4,50 kn za taj papirić je glupost!!! Ne razumijem koja je svrha toga, stvara mi veći trošak nego online kupnja za koju sam već platila troškove dostave!!! Vrlo sam nezadovoljna našim sistemom te se kolege iz drugih zemalja mogu samo smijati. Ovo je vrlo žalosno!"

"Preporučene pošiljke davali kome su stigli"

"Pišem povodom članka o Hrvatskoj pošti i nedostavljanju paketa. Naime, meni ne samo da nisu dostavljali pakete u vrijeme kad sam bila kod kuće nego su i preporučene pošiljke ostavljali u susjedstvu i davali na potpis kome su stigli. Naravno, pošta je kasnila i po deset dana jer je bila na krivoj adresi. S obzirom da je to trajalo dvije godine, konačno mi je u svibnju dozlogrdilo jer sam očekivala bitnu dokumentaciju od banke zbog koje sam bila vezana rokom te sam sve odlučila prijaviti. U nastavku prosljeđujem njihov odgovor na prijavu koji je u najmanju ruku sramotan."

"Poštovani što se tiče iskustva s Hrvatskom poštom to je isto u svim državnim službama. Neisporuke paketa, ostavljanje letka za preuzimanje u pošti čekajući red, jednostavno treba ih ugasiti i sve državne službe. Neodgovornost i nerad se ukorijenio u tim firmama da se čoviku gadi. Pa lijepo nam je premijer poručio i usporedio nas s Afrikom, a ne recimo Švicarskom ili Švedskom, ma može i Njemačkom. Pa što onda očekivati od uhljeba iz državnih službi. Katastrofa, ma mogao bi u nedogled... Imao sam privatnu firmu i 65 zaposlenih, sad hvala bogu nemam više nijednog zaposlenog i sam sam nezaposlen. U ovoj državi se ne isplati raditi ozbiljan posao, samo prevara i otimačina naravno nerad. Zato nemojmo raditi, neka država krahira pa ćemo ispočetka, kako se riješiti uhljeba i parazita nego na taj način."

"Istina živa, ne sjećam se kada sam zadnji put dobila paket u ruke iako su znali biti maleni da itekako stanu u sandučić. Što je zanimljivo, taj dan sam bila kući i iščekivala paket da bi poslije čula da je poštar prošao, otišla do sandučića, a tamo žuta ceduljica za podići paket na kojoj piše da je pokušano uručiti, ali nikoga nije bilo doma! Znači presmiješno! Onda sam jednom čekala paket 1 i pol tjedan, na provjeri stanja paketa na netu mi pokazuje da je paket u pošti. Ja odem tamo i dam šifru paketa i sve i gosp. mi kaže pa da, paket je tu negdje, i ja joj kažem pa dajte mi ga onda. I naravno nije mi ga dala jer je rekla da ga ne može naći, da je negdje u gradu! Znači o čemu pričamo! Ima tu još svašta, čekanje na šalteru po 45 min!!!! Sramota! Čekaš na jednom šalteru ohoho,dođeš napokon na red, biserka ne zna kako kucati račun od evo tv-a, pa ne zna kako novac poslati direkt s pošte u poštu, pa te šalje kod druge kolegice bez isprike i naravno ne ideš direkt kod nje nego čekaš opet red do besvijesti! Sramota živa!"

"Ista stvar se i meni dogodila. S tim da nije čak bio ni poštar nego valjda uzmu neke vanjske ljude koji dijele pisma i kaže on meni mi vam pakete ne dostavljamo samo dobijemo ove žute papiriće. U Travnom i na Jarunu. U pošti je odgovor na moje pitanje, zašto onda ja uopće plaćam toliku poštarinu, a nekad i onih famoznih 9 kn za čuvanje paketa u pošti, bio žalite se u Branimirovoj!"

"Kome plaćamo uslugu koju ne dobivamo?"

"Evo još jednog slučaja s poštarima. Poštar iz Remetinca mi ne nosi pakete. Kad sam otišla u poštu i rekla na šalteru da sam doma i da samo dobivam papiriće, a da mi nitko ni ne pozvoni, žena je mrtvo hladno rekla da poštar ne nosi pakete veće od onih koji stanu u sandučić. Ja sam poludjela i očitala im bukvicu. Rekla je da poštar nije kasa i da nema za vratiti ako ja nemam 4,50 kn sitno. Užas!!! Sutradan mi je poštar donio paket, kao i dan nakon. Međutim, onda je opet prestao. Upravo danas mi je ubacio u sandučić i paketić koji sam naručila s eBaya i papirić za drugi veći paket, a doma sam stalno jer sam na porodiljnom s malom bebom... Nazvala sam poštu, žena mi je rekla da se žalim centrali u Sigetu jer ona s tim nema ništa. Za poludjeti... Kome plaćamo uslugu koju ne dobivamo???"

"U preko godinu i pol dana koliko sam na novoj adresi naručio sam 15-ak paketa. Morao sam ići na poštu i čekati u redu za svaki od njih. S obzirom na to da radim od doma, gotovo sam uvijek na adresi. Posebno me brine činjenica što su očito svjesni da poštari ne rade svoj posao, kao i da info telefon Hrvatske pošte uopće ne radi ("veza se ne može uspostaviti”), a na mail koji sam poslao odgovor sam dobio nakon 9 dana."

"Dakle, jučer dobijem ceduljicu za podići paket od hp expressa, danas ujutro ustanem i u hodniku zgrade stoji moj paket. Mogao ga je pokupiti bilo tko prije mene, bilo tko tko je prolazio hodnikom, zgradom. Naravno hp express označio je paket na trackingu kao dostavljen i to još jučer, iako je jučer samo ostavio ceduljicu. U pošti kažu kako oni nemaju ništa s hp expressom, da za to nazovem njih i žalim se na način dostave."

"I ja imam pritužbu na dostavu pošiljke, točnije manjeg paketa, umjesto kojeg je u poštanski sandučić 'sletio' papirić. Poštar je rekao da mu je "paket bio težak za nositi" (!?). Ok, možda mu je paket veličine kutije čizama bio težak (zanimljivo, u njemu su bile tek cipele i dvije kutije čaja), ali dostava je bila uredno plaćena od strane pošiljatelja. Nakon okretanja nekoliko tel.brojeva uspjela sam doći do službe zadužene za pakete, ispričala sam slučaj s poštarom i zamolila da mi paket dostave na adresu. Malo dovikivanja dvaju službenika, mrvu kolokvijalnih izraza i jedno nestrpljivo "Gospođo, nikako danas to ne možemo dostaviti, sva su dostavna vozila na terenu." Ok, no problemo, može i sutra. "Gospođo, ajte, dođite Vi po taj svoj paket!" Nakon moga prilično skuliranog odgovora da mi je to teško izvedivo zato što imam sina s teškoćama kojeg mi je tramak stavljati u auto, vaditi kolica, sjedati ga u kolica, ići u poštu, barba s druge strane slušalice je obećao da će paket biti dostavljen sutra. I jest. Dostavno vozilo ga je dostavilo. Ispred dostavnog vozila prema kući na svome motorinu vozio se - gle čuda, nas kvartovski poštar. Isto tako je sve moglo biti odrađeno onoga dana kad je umjesto paketa donio žuti papirić."

"Hrvatski državni vrh je osmislio dijaboličan sustav"

"Radi se o prispijeću preporučenih pisama i pošiljaka. Naime, ukoliko niste u prigodi preuzeti preporučenu pošiljku, poštar ostavi obavijest. Ako prođe više od 5 dana, pošiljka se vraća pošiljaocu. E sad dolazi problem. Hrvatski državni vrh je osmislio dijaboličan sustav koji može devastirati cijele obitelji! Naime, NEMA načina da po saznanju da ste dobili preporučenu poštu, naknadno saznate pošiljatelja! Bez obzira što dolazite u Poštu uz obavijest o prispijeću pošiljke!?"

"Mnogo puta cijeli dan sam u stanu n4 1. katu pa čak sam s balkona i vidio poštara da bi u sandučiću popodne pronašao obavijest da dođem po preporučeno pismo. To je vrhunac bezobrazluka jer nije ni pokušao zvoniti na parlafon pa ako mu je teško na 1. kat ja bih sišao,ali nije ništa napravio. Ja moram ostaviti cijelo prijepodne sutradan da odem u gradsku poštu,platim bus u oba smjera i pitam svakog da li je ovo usluga koja se dodatno naplaćuje? Ovo je krajnji bezobrazluk."

"Sada se zna dogoditi da paket prije stigne iz inozemstva u Rijeku nego iz Rijeke do Bakra, što je nekih 10 km. Poštari u Rijeci također ne nosi pakete i svi koji nešto naručuju preko interneta se žale. Tamo je problem što treba doći skroz do glavne pošte i stajati u redu po 20 minuta da bi preuzeli pošiljku."

"Zadnjih otprilike 2 godine skoro uopće ne nose pakete osim najmanjih, a sada su već 2 mjeseca prestali nositi i njih. Prethodno mi to nije predstavljalo problem jer mi je pošta relativno blizu i kada dođem doma za vikend subotu pokupim sve pakete koje sam eventualno dobio u toku tjedna. Ako sam doma preko tjedna najčešće bi zatekao poštara kako nosi obavijest, međutim ako bi s njom otišao na poštu odbili bi mi uručiti paket sve do 17 h kada poštar razdužuje pakete koje "nije uspio uručiti" (iako te pakete nije ni preuzeo i stoje u pošti)."

"Više puta sam se, kao i prijatelji s kojima razgovaram o tome, uvjerio da samo ostavljaju obavijesti, ne samo za pakete nego i za pismene pošiljke. Niti ne pozvone, a u većini slučajeva je netko kod kuće! Kad god bi tko protestirao u poštanskom uredu na Remizi, rekli bi: Podnesite pismeni prigovor, ali neće pomoći, nije ni drugima prije vas."

Pročitajte više