Amerikanci oduševljeni: Ljubitelji auta zamijenit će postere Ferrarija posterima Rimčevog C_Two

Foto/Screenshot: Carscoops/Rimac Automobili

NAKON što su brojni svjetski mediji pisali o spektakularnoj novoj električnoj jurilici Rimac Automobila C_Two, koja je predstavljena na međunarodnim sajmovima automobila u Ženevi i New Yorku, o njoj je članak objavio i popularni američki automobilski portal Carscoops, koji na Facebooku ima skoro 1.3 milijuna pratitelja.
 
>>Pogledajte kako izgleda Rimčev C_Two na prestižnom sajmu u New Yorku
 
>>O Rimčevoj zvijeri sada pišu i najveće svjetske agencije, evo što je objavio Reuters
 
Većina automobilskih entuzijasta imala je poster Ferrarija F40 zalijepljen na zidu kao simbol stroja iz snova, piše Joel Patel za Carscoops i dodaje da je i sam imao jedan, odmah uz poster Lamborghini Murcielaga. U svoje vrijeme, i F40 i Murcielago bili su egzotični i isticali se. Svi su znali sve o F40 - jednom od najboljih automobila ikad napravljenih, ne samo za voziti nego i za gledati. 
 
A uz Murcielaga su se za drugo mjesto na zidu natjecali Ferrari Enzo, Honda NSX Type-R, Ferrari 575 Maranello i Dodge Viper SRT-10. U svakom slučaju, autoproizvođači znali su kako praviti pin-up aute, piše Patel. Imali su recept za pravljenje ludih dizajna koji su izgledali sjajno iz bilo kojeg kuta. Klasični klinasti oblik osigurao je da Lamborghinijevi superauti s V12 motorom imaju uzak nos i široke bokove, uz uvijek prepoznatljiva škarasta vrata.
 
Sljedeća generacija entuzijasta umjesto Ferrarija F40 na zidu će imati C_Two
 
Međutim, sljedeća generacija entuzijasta vjerojatno na svojim zidovima neće imati ni F40 ni Murcielaga. Umjesto njihovih, vješat će postere Rimčevog C_Two, misli novinar Carscoopsa. Naime, autoproizvođači se prebacuju na električne automobile s poluautonomnim sposobnostima. Nažalost, nijedan iz trenutne serije električnih automobila nema uzbudljiv dizajn. Na sajmu u Ženevi prikazani su neki atraktivni koncepti, ali oni su samo to - koncepti.
 
Za razliku od njih, Rimčev Concept Two, unatoč imenu, više nije koncept nego vrlo stvaran električni automobil koji, za razliku od ostalih, izgleda i zvuči kul, primjećuje Patel i navodi njegove impresivne specifikacije: 1914 konjskih snaga, okretni moment od 2300 njutn-metara te ubrzanje 0-96 km na sat za samo 1.85 sekundi. 
 
C_Two će "održati auta na životu" za sljedeće generacije
 
Rimac C_Two možda nema klinasti dizajn kao F40 i Murcielago, ali ipak ima naznake klina, a stražnji kraj je lagano podignut, što mu daje predivnu siluetu, piše Patel. Usto, C_Two ima mnogo znakova posebnog dizajna, što ga sve skupa čini dobrim korakom naprijed za superautomobile i golemim korakom naprijed za električna vozila. 
 
Patel ističe kako mu je najdraži dio auta hauba, koja je inače neugledan dio auta, ali na električnom vozilu poput ovog je impresivna. Zajedno s prednjim svjetlima i spojlerom daje autu izgled zmije, slikovito opisuje Patel. Entuzijasti nove generacije mogli bi zbog C_Two odlučiti i dalje voziti aute umjesto da ih auti voze, što će zadržati aute živima za nove generacije, zaključuje ovaj automobilski novinar.

Pročitajte više