Evo što nikad ne biste trebali stavljati na svoj LinkedIn profil

Foto: 123rf

LINKEDIN može biti vrlo korisna društvena mreža kad je riječ o traženju posla, no samo ako se znate predstaviti na pravi način.

Nažalost, mnogo ljudi pravi razne vrste grešaka koje vam mogu samo odmoći pri traženju posla, objasnio je J.T. O'Donnell, osnivač internetske stranice Work It Daily na kojem pomaže ljudima riješiti probleme u karijeri.

Evo što on savjetuje da izbjegavate:

1. Loša slika ili profil bez slike

Istraživanja pokazuju da je sedam puta izglednije da će netko kliknuti na vaš profil ako je na njemu fotografija.

Nemati fotografiju nije baš dobra ideja, ali loša fotografija je još gora. Pripazite da vaša fotka odašilje pravu poruku.

Ovo su riječi koje morate pod hitno izbaciti iz životopisa ako želite dobiti posao

Najbolja je opcija dobro osvijetljena fotografija lica na kojoj se osmjehujete s neutralnom pozadinom.

2. Previše ili premalo informacija

Najbolji način da budete zapaženi na LinkedInu je da shvatite koje su ključne vještine za obavljanje željenog posla i dodate ih u naslov, rezime i životopis.

LinkedInov algoritam za pretraživanje sličan je Googleovom, prema tome što više ključnih riječi koje poslodavci koriste za pretragu stavite u vaš profil, veća je šansa da ćete se pojaviti u rezultatima pretrage.

3. Pisanje u trećem licu

Ništa ne govori o orijentiranosti na sebe samoga više nego pisanje u trećem licu.

Također nemojte pisati preduge sažetke profila, dovoljno je navesti dva ili tri bitna postignuća. Predugačkim sažetkom možete samo uspavati poslodavca, a to sigurno ne želite.

4. Nepotpun životopis

Nije bitno samo da navedete gdje ste radili, već i da navedete što ste radili.

Čelnik Googlea: Zbog ovih pet grešaka u CV-u ćemo vas odmah odbiti

Navedite glavna postignuća koja ste napravili na dosadašnjim poslovima i potrudite se da ih izrazite kvantitativno jer su brojevi najpamtljivija stvar na LinkedIn profilu.

5. Naglašavanje da trenutno tražite posao

Možda mislite da je dobra ideja to naglasiti, no istraživanja pokazuju da regruteri preferiraju osobe koje su već zaposlene. Naglašavanjem toga da niste zaposleni odajete dojam da ste očajni.  

Pročitajte više