Tri uspješne domaće žene, tri stila i jedan brand

Foto: Jelena Balić

TRI uspješne žene, tri stila i jedan brand kratki su sažetak nove Lei Lou kampanje, u kojoj je dizajnerica Aleksandra Dojčinović glavne uloge povjerila svojim trima prijateljicama – Sandri Perković, Branki Krstulović i Ivi Radić. 
 
Sandra, višestruka olimpijska pobjednica i jedna od najuspješnijih svjetskih atletičarki svih vremena, Iva, vlasnica jednog poznatog domaćeg lifestyle portala i Branka, direktorica marketinga i promocije CineStara okupile su se na ovom snimanju s posebnim povodom, kako bi obilježile pokretanje Lei Lou web shopa. To je još jedna sjajna novost u poslovanju zagrebačke dizajnerice, koja će na ovaj način postati još dostupnija svim svojim klijenticama u i izvan granica Hrvatske.
 
 
U zanimljivoj su priči uspješna sportašica i dvije poslovne žene utjelovile moderne Lei Lou djevojke koje svoje haljine, čak i kad imaju prizvuk svečanog, bez problema nose i u svakodnevnim prilikama, upotpunjujući njima najdraži par traperica i produljujući im na taj način rok trajanja, a što ih, pratimo li svjetske trendove recikliranja svega, pa i mode, čini maksimalno ekonomičnima.
 
 
 
Neobična kampanja koja zrači snažnom ženskom karizmom rezultirala je spontanim fotografijama koje kao da su nastale na jednoj od zajedničkih kava, što je dizajnerici i bio cilj. Osim toga, svaka od njih je Lei Lou komade personalizirala omiljenim stvarima iz vlastitog ormara, a rezultat toga su i tri potpuno različita stila - Ivina vječna modna zaigranost, Brankina nepogrješiva jednostavnost i Sandrina sportska elegancija.
 
 
A osim komada iz kampanje, sve poklonice Aleksandrinog dizajna moći će u svakom trenutku iz naslonjača naručiti svoje omiljene Lei Lou artikle i to iz čak 28 zemalja Europske Unije, SAD-a, BiH i Srbije.