ZET u prodaju pustio preširoke karte, putnici ih nisu mogli poništiti

Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

BIZARNA greška potkrala se u zagrebačkom javnom prijevozu. Iz otisnute serije od devet tisuća karata za tramvaj i autobus u opticaj su puštene preširoke karte. Putnici u ZET-u nisu ih mogli poništiti pa su dobili besplatnu vožnju.

Umjesto uobičajenih 30 milimetara, neispravna karta za zagrebački javni prijevoz široka je 32. I zbog ta dva milimetra viška ne može se poništiti, preširoka je za uređaj. Takav set karata prodavan je na zetovoj autobusnoj liniji Špansko-Črnomerec, javlja RTL.

Putnici su slučaj odmah prijavili vozaču koji im je dopustio da se voze s neponištenom kartom.

"Odmah po primitku informacija o neadekvatnom formatu karata, nadležna služba je pristupila provjeri postojećeg kontingenta karata. Nemamo brojku o točnom broju karata, ali mislimo da se radi doslovce o nekoliko karata", izjavio je Domagoj Zeba iz odjela odnosa s javnošću ZET-a.

Što s neispravnim kartama?

Ako vam preširoka, odnosno bilo kakva neispravna karta dospije u ruke, vrijede sljedeća potrošačka pravila:

"Na licu mjesta ih se riješiti, a ako ne onda se naši potrošači prvi trebaju obratiti ZET-u s pritužbom i nadamo se da bi to trebalo biti riješeno. I pri Holdingu postoji povjerenstvo za potrošače i ja se nadam da će na tom mjestu to riješiti", kazao je Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Pročitajte više